Skip links

پنل مدیریتی هولوگرامی (کیوسک)

تماس بگیرید

استند مدیریتی مبتنی بر هوش مصنوعی

دسته:

Description

پنل مدیریتی هوشمند موسوم به Holo.Q دستگاهی هولوگرامی مبتنی بر هوش مصنوعی است، این ماژول فوق پیشرفته با متریالهای متفاوتی بر حسب سلیقه و دیزاین جایگاه و در ابعاد دلخواه پتانسیل تولید شدن را دارد. شایان­ذکر است که متریال ساخت، رنگ­بندی و حتی ابعاد دستگاه کاملاً کاستومایز بوده و بنا به درخواست کارفرما می­تواند دستخوش تغییر قرار گیرد.

پنل مدیریتی هوشمند یک محصول فانتزی است که در کنار جلوه ظاهری بسیار زیبا، قابلیت­های کاربردی بسیار زیادی را به همراه دارد. این محصول ترکیبی از علم هولوگرافی و هوش مصنوعی می­باشد که قادر به شبیه­سازی هر چیزی با نور است.

در بخش پایین این ماژول یک پنل تاچ لمسی از نوع حرارتی قرار گرفته است که کاربران می­توانند به راحتی با استفاده از حرکت دست به از کنترل پنل این دستگاه استفاده کنند و خدمات خود را بر حسب جایگاه و نیاز خویش از دستگاه دریافت کنند. رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی این سیستم امکان استفاده از آن را برای اقشار مختلف جامعه از جمله نابینایان و ناشنوایان فراهم ساخته است.

از طرفی برای بخش بالای این ماژول یک سیستم هولوگرافیک طراحی و تعبیه شده است که کاربران می­توانند با چشـمان غیرمسلح بدون هیچگونه تجهیزات جانبی و سخت­­افزاری؛ هر مدل یا مدیایی را بصورت سه­بعدی ببیند. در حالت استندبای نیز یک ربات یا یک کارکتر سه­بعدی در درون این باکس هولوگرامی قرار دارد که بعنوان یک دستیار امکان خدمت­دهی متناسب با هر بخش کاربردی را خواهد داشت. در نهایت هسته مرکزی و اصلی این ماژول که مغز پردازنده این سیستم محسوب می­شود همان هوش مصنوعی است که امکان تعامل متقابل با کاربران را از طریق پلتفرم پردازش صوت و گفتار (Voice Recognition) و پردازش تصویر و صحنه (Image Processing) فراهم ­می­سازد. شایان­ذکر است که این سیستم پویا بصورت لوکال و آفلاین می­باشد.

پنل مدیریتی هوشمند موسوم به Holo.Q یک ماژول فوق پیشرفته در جهت تعامل متقابل با کاربر به 16 زبان زنده دنیا، پاسخگوی سوالات ارباب رجوع و پرسنل، دستیار هولوگرامی مبتنی بر هوش مصنوعی، ثبت سفارشات و پرزنت محصولات و سایر جلوه­های بصری و محتوای گرافیکی نظیر تورهای مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی میباشد.

این ماژول با متریالهای متفاوتی نظیر چوب، MDF و حتی ورق بر حسب سلیقه و انتخاب مشتری در ابعادی به طول ۷۰ سانتیمتر، عرض ۶۰ سانتیمتر و ارتفاع ۲۰۰ سانتیمتر پتانسیل تولید شدن را دارد. شایان­ذکر است که متریال ساخت، رنگ­بندی و حتی ابعاد دستگاه کاملاً کاستومایز بوده و بنا به درخواست مشتریان می­تواند دستخوش تغییر قرار گیرد.

پنل مدیریتی هوشمند یک محصول فانتزی است که در کنار جلوه ظاهری جذاب و زیبا، قابلیت­های کاربردی بسیار زیادی را به همراه دارد. این محصول ترکیبی از علم هولوگرافی و هوش مصنوعی می­باشد که قادر به شبیه­سازی هر چیزی با نور است. این ماژول دارای یک پنل تاچ می­باشد که بعنوان کنترل­پنل دستگاه مورد استفاده قرار می­گیرد؛ همچنین مجهز به هوش مصنوعی قدرتمند هولوروید می­باشد که می­تواند به زبان فارسی و 16 زبان­ زنده دنیا با کاربران تعامل برقرار کند. این محصول از فناوری پیشرفته تشخیص چهره و صحنه (Face Detection) و تشخص گفتار و صوت (Voice Recognition) پشتیبانی کرده و به یک دوربین Full HD و یک میکروفون حرفه­ای (هدمایک یا شاتگان) که بسته به نوع کاربری دستگاه و محیط قابل تغییر است، مجهز است.

از قابلیت­های منحصر به فرد این محصول نمایش سه­بعدی تصـاویر، ویدئوها، مدل­­ها و طرح­های سازه­ای با زاویه دید 270 درجه می­باشد. لازم به ذکر است که پنل مدیریتی هوشمند هیچگونه محدودیتی در نمایش ابعاد تصاویر ندارد و قابلیت تطبیق­پذیری با روشنایی نور محیط امکان استفاده از آن را علاوه بر فضای آزاد در مکان­های بسته و مسقف نیز فراهم کرده است. از دیگر ویژگی­های خاص این محصول می­توان به کیفیت خروجی آن اشاره کرد چرا که این پنل از بالاترین استانداردهای کیفیت­ جهانی نظیر Full HD، Ultra HD و 4K پشتیبانی می­کند. افزون بر تمام این قابلیت­ها، این ماژول هزینه نگهداری بسیار پایینی دارد.

پنل­های مدیریت هوشمند می­توانند بر حسب جایگاه خود، خدمات منحصربفرد و ویژه­ای را برای کاربران خود به ارمغان آورند. این پنل­های مدیریت هوشمند می­توانند در مجموعه­های تجاری-رفاهی به مشتریان خدمات­رسانی کنند.

می­توانند در برج­ها و شهرک­های مسکونی برای ساکنان ارائه خدمات مختلف دهند و یا در قالب یک لابی­من مبتنی بر هوش مصنوعی نیازهای ساکنان را بصورت کامل برطرف نمایند.

در سازمان­ها و مجموعه­های بزرگ بعنوان یک میز خدمت هوشمند در اختیار ارباب رجوع و پرسنل قرار گیرند و حتی خدمات تور مجازی آن مجموعه را بر بستر هوش مصنوعی فراهم سازند.

افزون بر تمام موارد ذکر شده می­توانند بعنوان ایستگاه­های هوش مصنوعی در دانشگاه­ها، اقصی­نقاط شهر، شهرک­های صنعتی، کارخانه­های بزرگ، هلدینگ­ها و ارگان­های مختلف در خدمت کاربران قرار گیرند.

امنیت اطلاعات در این کیوسک بعنوان یک اولویت در نظر گرفته شده است. تمامی دادهها و تراکنشهای مالی با استفاده از استانداردهای امنیتی روز دنیا محافظت میشوند. هوش مصنوعی این کیوسک طوری برنامهریزی شده است که از دادههای به دست آمده از کاربران فقط برای ارائه خدمات بهتر و افزایش تجربه کاربری استفاده نماید و برای کاربران این اطمینان را فراهم میسازد که حریم خصوصی آنها را حفظ میکند.

 

 

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “پنل مدیریتی هولوگرامی (کیوسک)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی
کشیدن